Процес встановлення датчика рівня палива
Невідоме та незрозуміле відлякує. Не рідко працівники нашої компанії стикаються із ситуаціями, коли потенційний клієнт готовий відмовитись від сучасних систем контролю витрат пального, побоюючись незрозумілих йому втручань у паливну систему транспортного засобу. Тому ми вирішили якомго детальніше проілюструвати процес встановлення датчиків рівня палива, у виконанні нашої технічної команди, з покроковим описом усіх маніпуляцій.
1. Підготовка
Спочатку проводиться ретельне обстеження паливного бака і з’ясовується розміщення перегородок всередині. У разі роботи з 2-ма паливними ємностями проводиться перевірка на наявність зєднувальних каналів і забезпечується можливість блокування переливу палива між ними. У ряді випадків (в залежності від моделі та типу ТЗ) необхідно проводити демонтаж баків.
2. Монтаж
Максимально близько до центру бака просвердлюється отвір, в який монтується датчик. Вимірювальна трубка пристрою має бути попередньо обрізана відповідно до глибини резервуара (мінус 1.5 см). Після цього протягуються з’єднувальні дроти і ДРП підключається до gps-обладнання.
3. Тарування
Завершальним етапом є тарування паливної ємності, яке полягає в поступовому (порціями) наповнені баку паливом з паралельної фіксацією показників кожного заливу. Це тривала процедура (близько 3 год.), і вимагає спеціального устаткування.
На завершення наголошуємо, що компанія FreeTrack проводить роботи з втсановлення вимірювального обладнання на високому професійному рівні – ми маємо власне спеціально обладнане СТО, висикокваліфікований та досвідчений технічних пперсонал, а також дві виїзні бригади,в які проводять монтаж та обслуговування на місці вказаному клієнтом.