Послуги з налаштування SENT/E-TOLL

  1. Наша компанія та наша система GPS моніторингу FreeTrack з 2016 року зареєстрована та сертифікована на платформі податково митних електронних послуг (PUESC – PLATFORMA USLUG ELEKTRONICZNYCH SKARBOWO-CELNYCH). Це дає нам змогу ретранслювати дані у систему SENT (перевезення підакцизних “чутливих” товарів)
  2. У жовтні 2021 ми додатково пройшли сертифікацію в системі оплати доріг E-TOLL. Це дає нам змогу ретранслювати дані в систему оплати доріг E-TOLL
  3. Інформація в системи E-TOLL та SENT може передаватися кількома шляхами:
    • а) з використанням мобільного додатку встановленого на телефон водія. Водій встановлює додаток на мобільний телефон і отримує бізнес ідентифікатор пристрою.
    • б) з використанням пристрою GPS моніторингу встановленого в транспортний засіб. Наша компанія реєструє пристрій моніторингу у системі PUESC і отримує бізнес ідентифікатор для нього.
Номер цього бізнес ідентифікатора використовується для заповнення відповідних формулярів (документів) у попередньо створених електронних кабінетах клієнта. Перевагою пристрою GPS моніторингу і системи моніторингу є те, що водій виконує функції водія і не відволікається від керування автомобілем, а система виконує відповідальну, непритаманну водієві роботу. Також ви отримуєте повноцінний моніторинг руху ТЗ з множиною звітів. Клієнт повинен самостійно зареєструвати кабінети на платформах E-TOLL або(і) SENT і виконати налаштування. В кабінеті E-TOLL потрібно додати транспортні засоби і пристрої В кабінеті SENT потрібно додати/редагувати заявку про перевезення «чутливого» товару. Оскільки ми вже довший час консультуємо наших клієнтів і допомагаємо налаштувати відповідні сервіси і це забирає час наших спеціалістів, то назріла потреба сформувати цінову пропозицію.

Кожен з процесів реєстрації по різному трудомісткий і відповідальний, тому є кілька послуг

1. Реєстрація кабінету E-TOLL, поповнення рахунку, консультація розрахунку вартості оплати 350 грн
2. Реєстрація транспортного засобу та бізнес ідентифікатора в кабінеті E-TOLL, консультація по звітах 350 грн
3. Реєстрація кабінету SENT, консультація по видах заявок, консультація комунікації зі службою SENT у Польщі 350 грн
4. Реєстрація/Модифікація(редагування) заявки SENT 550 грн

По часу.

  • Реєстрація кабінету SENT триває до 30хв. Додатково розповідаємо відомі нам нюанси і даємо контакти служби SENT. У процесі реєстрації є потреба в особистих даних відповідальної особи (закордонний паспорт, ідентифікаційний код, …). Для самостійної реєстрації читейте інструкцію.
  • Реєстрація кабінету E-TOLL триває до 30 хв. Додатково розповідаємо про калькулятор розрахунку вартості (він є на сайті) і поповнюємо з клієнтами особовий рахунок для оплати поїздок. У процесі реєстрації є потреба в особистих даних відповідальної особи (закордонний паспорт, ідентифікаційний код, …).
  • Реєстрація заявки SENT триває до 1 год. Завдання не тривіальне і відповідальне. Потребує пакету документів включно з CMR.
  • Реєстрація автомобіля і бізнес ідентифікатора – Не дуже складно, займає до 30хв. У процесі реєстрації є потреба в сканах/фото техпаспортів і, часом, “зеленого” сертифікатів про клас емісії транспортного засобу.
  • Думаємо клієнти зі знанням/розумінням мови можуть ці процедури пройти самостійно і це займе у них від 1 до 3 год, в залежності від кількості автомобілів що додаються у кабінет.

    ВАЖЛИВО!!!

    Перевіряйте коректність внесення номерних знаків транспортних засобів та інших даних. Контрольна служба не з’ясовує обставин, а просто штрафує!