GPS контроль персоналу

Система GPS-контролю персоналу FreeTrack™ — це інструмент для визначення місцеперебування працівників компанії в реальному часі. Він буде особливо корисним для великих компаній з розгалуженою структурою, чиї співробітники більшу частину дня проводять на виїзді, поза межами офісів.

GPS контроль — це зручне та надійне рішення для автотранспортних, торгових, сільськогосподарських, будівельних і виробничих підприємств. Він допомагає оптимізувати маршрути руху та списки задач. Його звіти можна використовувати для аналізу ефективності поточних робочих процесів і проектування заходів їх покращення.

Як працює GPS відстеження працівників?

Система може працювати в режимі мобільного додатку на смартфоні чи у вигляді окремого трекера. В обох варіантах пристрій регулярно відправляє дані про поточні координати, що дозволяє диспетчерам контролювати рух співробітників. Вони можуть отримувати інформацію про відвідування контрольних точок — магазинів, офісів клієнтів, заправних станцій, складів тощо. При суттєвому відхиленні від маршруту, яке може свідчити про нецільове використання робочого часу та транспорту компанії система повідомляє керівника чи іншу відповідальну особу.

Програмне забезпечення FreeTrack™ передбачає запис даних на сервер. Завдяки цьому ви можете переглядати їх як у реальному часі, так і ретроспективно. Останній варіант дозволяє будувати звіти та переглядати історію маршрутів чи відвідування контрольних точок. Він буде корисним для нарахування премій, визначення продуктивності та підвищення ефективності робочих процесів загалом.

Коли потрібен GPS-контроль персоналу?

Насамперед це зручне рішення для автотранспортних компаній. Вони можуть контролювати роботу водіїв, експедиторів та інших співробітників, що беруть участь у перевезеннях пасажирів і вантажів, саме тому GPS моніторинг персоналу буде корисним і для інших підприємств. Він дозволяє відстежувати місцеперебування наступних працівників:

  • кур’єрів;
  • менеджерів з продажів;
  • торгових агентів;
  • операторів будівельної,
  • спеціальної та сільськогосподарської техніки;
  • агрономів;
  • спеціалістів ремонтних і монтажних бригад;
  • автомеханіків;
  • охоронців;
  • контролерів комунальних служб тощо.

Які завдання розв’язує GPS-моніторинг персоналу?

  1. Контроль дотримання графіків і маршрутів. Забезпечення продуктивного використання робочого часу та ресурсів бізнесу.
  2. Підвищення безпеки співробітників, можливість миттєвого виклику екстрених служб у нештатній ситуації.
  3. Запобігання порушенням на кшталт використання корпоративного транспорту в особистих цілях і зливання палива.
  4. Запис на сервер точної інформації для оцінки продуктивності кожного співробітника, напрямку чи територіальної зони.
  5. Ефективне розподілення ресурсів бізнесу, зменшення непродуктивних витрат, забезпечення максимальної віддачі від капітальних інвестицій.

Переваги GPS моніторингу персоналу від Freetrack

  • Програмне забезпечення власної розробки, створене з урахуванням особливостей українського ринку та основних запитів бізнесу.
  • Можливість контролю в режимі реального часу та функція ретроспективного аналізу. Зручні звіти, зрозумілі для керівників без технічної підготовки.
  • Можливість використання корпоративних смартфонів з додатками FreeTrack™ без спеціальних апаратних трекерів. Передавання даних через звичайні канали мобільного зв’язку.
  • Легке масштабування системи. Додаткові пристрої під’єднуються до системи за лічені хвилини. Наші спеціалісти підберуть оптимальне рішення відповідно до характеру та обсягів діяльності вашого бізнесу.

Чому варто вибирати FreeTrack?

  1. 15 років досвіду роботи у сфері GPS-моніторингу транспортних засобів, обладнання та персоналу.
  2. Зручне та надійне програмне забезпечення з регулярними оновленнями та швидким розв’язанням проблем.
  3. Індивідуальний підхід до кожного клієнта. Наші експерти ретельно вивчають особливості вашої бізнес-моделі, щоб побудувати для вас ідеальну систему моніторингу.
  4. Допомога у встановленні та налаштуванні мобільних додатків. За необхідності ми готові виїжджати до вашого офісу.
  5. Постійне вдосконалення сервісу та розширення списку послуг для бізнесу.