FreeTrack™ Контроль Пального (FreeTrack™ Fuel Control) — це професійний GPS-моніторинг для власників комерційних транспортних засобів, що дає можливість відстежувати у режимі реального часу зміни обсягу пального на кожному об’єкті та здійснювати ретроспективний контроль витрати пального по кожному об’єкту зокрема та автопарку загалом.
FreeTrack™ Контроль Пального впроваджують підприємства, що застосовують:
- комерційний вантажний транспорт;
- спецтехніку
- комерційний пасажирський транспорт
- сільськогосподарську техніку
- роздрібних мереж і служб доставки
- комунального транспорту та комунальних служб
Наш сервіс з контролю витрат пального надає можливість:
- Відображати дійсний стан наявності пального на об’єкті відслідковування у будь-який момент часу.
- Здійснювати контроль рівня палива, оперативно управляти видатками на пальне та спростити процеси обліку і планування транспортних видатків.
- Виокремлювати відхилення від контрольних показників за визначений відрізок часу чи шляху.
- Впроваджувати контроль палива, уникати понаднормових витрат та полегшити взаємодію з водіями на основі накопиченої системою інформації.
- Групувати показники та розрахунки обсягів споживання пального у розрізі множин об’єктів та часових проміжків.
- Підготовки інформації для бухгалтерського обліку та полегшує управління витратами
GPS-моніторинг та контроль витрати палива
Ефективне використання транспортного засобу дозволяє покращити фінансові результати підприємства, оптимізувавши витрати на заправку й обслуговування. Для цього застосовуються система контролю палива, які дозволяють виявити наступні порушення:
- зливання та продаж пального;
- оформлення фіктивних чеків на АЗС;
- непродуктивне використання авто;
- підвищені витрати через агресивне водіння й перевищення обмежень швидкості.
Ідеальним рішенням у цій сфері є системи супутникового моніторингу, які дозволяють диспетчерам дистанційно контролювати статус транспортного засобу. Їх основою служать GPS-трекери, які передають інформацію про географічні координати та дані периферійних сенсорів. До них підключається й датчик рівня палива, що монтується безпосередньо в бак чи в паливну магістраль. Він значно розширює функціональність системи контролю транспорту. З ним ви можете здійснювати безпосередній контроль рівня палива в резервуарі, а не просто отримувати узагальнені статистичні звіти.
Практика показує, що застосування датчиків витрати палива дозволяє заощаджувати до 15–45% вартості заправок у довгостроковій перспективі. Таким чином, впровадження системи супутникового моніторингу швидко окупається та робить підприємство більш конкурентоздатним.
Методи контролю палива
Класична система контролю використання пального — місткісний (ємнісний) датчик. Він оцінює кількість палива в баку залежно від того, яка його частина занурена в рідину. Дорожчою, але точнішою альтернативою є ультразвуковий сенсор. Він періодично подає сигнали, які відбиваються від поверхні рідини. Таке рішення дозволяє визначати залишкову кількість палива з похибкою до 1–2%.
У будівельній, сільськогосподарській та іншій спеціальній техніці використовується альтернативний метод контролю витрат палива. Такі машини можуть тривалий час залишатися нерухомими, тоді як їх двигуни працюють на малих обертах — у тому числі на холостому ході. У таких умовах раціонально вимірювати не залишки, а рух рідини паливною магістраллю. Контроль витрати палива здійснюється відповідними датчиками рівня палива, які монтуються в трубопроводи. Вони передають диспетчеру дані в режимі реального часу та зберігають важливу статистику.
Як впроваджується FreeTrack™ контроль пального:
І Крок — встановлення GPS-трекера
- «Прошивка» супутникового модуля, налаштування обумовленого з клієнтом функціоналу та перевірка коректності функціонування програмного забезпечення, яке здійснює контроль рівня палива.
- Встановлення gps -трекера в салоні ТЗ та під’єднання до живлення
- Пробний «злив» інформації з трекера на сервер FreeTrack™ для перевірки коректності його показів.
ІІ Крок — встановлення датчика рівня пального
- Огляд паливного баку ТЗ та визначення місця інсталяції датчика рівня пального.
- Монтаж ДРП у паливний бак ТЗ.
- Під’єднання датчика рівня палива до супутникового модуля.
- Тарування паливних баків.
- Детальніше про процес монтажу ДРП і контроль палива можна прочитати в спеціальній статті нашого блогу.
В результаті ви отримуєте всі дані про витрати палива, у зручному й зрозумілому вигляді на нашій онлайн платформі, з комп’ютера чи іншого будь якого ґаджета під’єднаного до інтернету.
Чому саме FreeTrack™:
- ми понад 19 років на ринку послуг із GPS-моніторингу транспорту, а 8 останніх років основну увагу зосередили саме на послугах з контролю витрат пального;
- система моніторингу FreeTrack™ є нашою власною розробкою, яка створювалась з урахуванням специфіки українського ринку перевезень та відповідно до запитів наших клієнтів;
- ми маємо власне спеціально обладнане СТО та досвідчену технічну команду, яка проводить монтажні роботи;
- ми маємо дві виїзні бригади технічних працівників які проводять монтаж та обслуговування обладнання для контролю витрати палива на місці вказаному клієнтом;
- ми маємо свій власний потужний сервер та використовуємо резервні сервери на європейських платформах;
- ми постійно вдосконалюємо наш сервіс та розширюємо перелік послуг, враховуючи побажання кожного користувача.
Дізнатися про різновиди та модифікації вимірювального обладнання для контролю витрат палива на транспорті можна в спеціальній статті нашого блогу