Контроль витрат палива

FreeTrack™ Контроль Пального (FreeTrack™ Fuel Control) — це професійний GPS-моніторинг для власників комерційних транспортних засобів, що дає можливість відстежувати у режимі реального часу зміни обсягу пального на кожному об’єкті та здійснювати ретроспективний контроль витрати пального по кожному об’єкту зокрема та автопарку загалом.

FreeTrack™ Контроль Пального впроваджують підприємства, що застосовують:

  • комерційний вантажний транспорт;
  • спецтехніку
  • комерційний пасажирський транспорт
  • сільськогосподарську техніку
  • роздрібних мереж і служб доставки
  • комунального транспорту та комунальних служб
Контроль Пального

Наш сервіс з контролю витрат пального надає можливість:

  • Відображати дійсний стан наявності пального на об’єкті відслідковування у будь-який момент часу.
  • Здійснювати контроль рівня палива, оперативно управляти видатками на пальне та спростити процеси обліку і планування транспортних видатків.
  • Виокремлювати відхилення від контрольних показників за визначений відрізок часу чи шляху.
  • Впроваджувати контроль палива, уникати понаднормових витрат та полегшити взаємодію з водіями на основі накопиченої системою інформації.
  • Групувати показники та розрахунки обсягів споживання пального у розрізі множин об’єктів та часових проміжків.
  • Підготовки інформації для бухгалтерського обліку та полегшує управління витратами

У 2018 році GPS-моніторинг FreeTrack™ Контроль Пального досяг найвищого показника точності вимірювань на ринку України — 98,5-99%.

GPS-моніторинг та контроль витрати палива

Ефективне використання транспортного засобу дозволяє покращити фінансові результати підприємства, оптимізувавши витрати на заправку й обслуговування. Для цього застосовуються система контролю палива, які дозволяють виявити наступні порушення:

  • зливання та продаж пального;
  • оформлення фіктивних чеків на АЗС;
  • непродуктивне використання авто;
  • підвищені витрати через агресивне водіння й перевищення обмежень швидкості.

Ідеальним рішенням у цій сфері є системи супутникового моніторингу, які дозволяють диспетчерам дистанційно контролювати статус транспортного засобу. Їх основою служать GPS-трекери, які передають інформацію про географічні координати та дані периферійних сенсорів. До них підключається й датчик рівня палива, що монтується безпосередньо в бак чи в паливну магістраль. Він значно розширює функціональність системи контролю транспорту. З ним ви можете здійснювати безпосередній контроль рівня палива в резервуарі, а не просто отримувати узагальнені статистичні звіти.

Практика показує, що застосування датчиків витрати палива дозволяє заощаджувати до 15–45% вартості заправок у довгостроковій перспективі. Таким чином, впровадження системи супутникового моніторингу швидко окупається та робить підприємство більш конкурентоздатним.

Методи контролю палива

Класична система контролю використання пального — місткісний (ємнісний) датчик. Він оцінює кількість палива в баку залежно від того, яка його частина занурена в рідину. Дорожчою, але точнішою альтернативою є ультразвуковий сенсор. Він періодично подає сигнали, які відбиваються від поверхні рідини. Таке рішення дозволяє визначати залишкову кількість палива з похибкою до 1–2%.

У будівельній, сільськогосподарській та іншій спеціальній техніці використовується альтернативний метод контролю витрат палива. Такі машини можуть тривалий час залишатися нерухомими, тоді як їх двигуни працюють на малих обертах — у тому числі на холостому ході. У таких умовах раціонально вимірювати не залишки, а рух рідини паливною магістраллю. Контроль витрати палива здійснюється відповідними датчиками рівня палива, які монтуються в трубопроводи. Вони передають диспетчеру дані в режимі реального часу та зберігають важливу статистику.

Як впроваджується FreeTrack™ контроль пального:

І Крок — встановлення GPS-трекера

  1. «Прошивка» супутникового модуля, налаштування обумовленого з клієнтом функціоналу та перевірка коректності функціонування програмного забезпечення, яке здійснює контроль рівня палива.
  2. Встановлення gps -трекера в салоні ТЗ та під’єднання до живлення
  3. Пробний «злив» інформації з трекера на сервер FreeTrack™ для перевірки коректності його показів.

ІІ Крок — встановлення датчика рівня пального

  1. Огляд паливного баку ТЗ та визначення місця інсталяції датчика рівня пального.
  2. Монтаж ДРП у паливний бак ТЗ.
  3. Під’єднання датчика рівня палива до супутникового модуля.
  4. Тарування паливних баків.
  5. Детальніше про процес монтажу ДРП і контроль палива можна прочитати в спеціальній статті нашого блогу.

В результаті ви отримуєте всі дані про витрати палива, у зручному й зрозумілому вигляді на нашій онлайн платформі, з комп’ютера чи іншого будь якого ґаджета під’єднаного до інтернету.

Дані про витрати палива

 

Дані про витрати палива

Чому саме FreeTrack™:

  • ми понад 19 років на ринку послуг із GPS-моніторингу транспорту, а 8 останніх років основну увагу зосередили саме на послугах з контролю витрат пального;
  • система моніторингу FreeTrack™ є нашою власною розробкою, яка створювалась з урахуванням специфіки українського ринку перевезень та відповідно до запитів наших клієнтів;
  • ми маємо власне спеціально обладнане СТО та досвідчену технічну команду, яка проводить монтажні роботи;
  • ми маємо дві виїзні бригади технічних працівників які проводять монтаж та обслуговування обладнання для контролю витрати палива на місці вказаному клієнтом;
  • ми маємо свій власний потужний сервер та використовуємо резервні сервери на європейських платформах;
  • ми постійно вдосконалюємо наш сервіс та розширюємо перелік послуг, враховуючи побажання кожного користувача.

За нашими узагальненими підрахунками застосування системи GPS-моніторингу FreeTrack™ Контроль Пального приводить до зниження видатків на паливно-мастильні матеріали на 30%. А кошти вкладені у впровадження цієї системи контролю окупаються протягом 1–4 місяців.

Дізнатися про різновиди та модифікації вимірювального обладнання для контролю витрат палива на транспорті можна в спеціальній статті нашого блогу